Welcome, Guest. Please login or register.
 

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Flip Football / Re: Bugs & Technical Issues
« Last post by Fearghas on November 23, 2017, 06:38:47 PM »
Hola, Brino, he completado la coleccion cumpliendo las misiones diarias, dando como recompensa a Agüero, que es el que me faltaba, pero no tengo a Ronaldinho cuando completa la coleccion. Hay algun error?

Muchas gracias.

Hola, @Fearghas:
Acabo de revisar tu cuenta y puedo confirmar que has completado la colección sin recibir el jugador Ronaldinho. Ahora se encuentra en tu cuenta.
-Brino
Hola, Brino, acabo de entrar en mi cuenta y sigo sin tener a Ronaldinho.

Y otra cosa, no sé si me pasa a mi o tambien a los demás, cada vez que entro al juego, me sale misiones diarias nuevas, cada vez que entro me cambia de misiones. Y dos veces que he jugado, la partida no se acaba, tengo que abandonar la partida, supongo que es un bug.

Hola, @Fearghas:
¿Tu ID es 283548, no?
Lo puse ayer, y sigue estando en tu cuenta. ¿No lo ves?
Con respecto a las misiones diarias, no somos conscientes del bug que tú dices, pero lo vamos a revisar. ¿Sabes desde cuándo empiezan a resetearse las misiones?
En cuanto tenga más información te aviso!
-Brino
Hola, Brino, mi ID es 1.05.029-34:283548, y sigo sin ver a Ronaldinho.
Cada vez que entro a la cuenta me sale las misiones diarias nuevas, y me lleva pasando desde el domingo por la noche cuando conseguí a Agüero para completar la colección.
A partir de ahí, cada vez que entro a la cuenta, misiones nuevas, y no me deja acabar la partida, cuando finaliza, se queda colgada, teniendo que abandonar para salir de ahí.
Cuando has entrado para comprobar mi cuenta, no viste nada raro? puedes jugar una partida?

Muchas gracias.

Hola, @Fearghas:
No he entrado en tu cuenta de esa manera, me refiero a ver los datos de la base de datos que sale todo correcto y Ronaldinho está en tu plantilla, aunque no está en tu alineación. Lo que puedo hacer es intentar cambiarlo por un jugador en tu alineación para ver si lo ves así. ¿Quieres que lo intente?
En cuanto a las misiones diarias, vamos a revisarlo con nuestro equipo de programadores para ver si podemos reproducir lo que tú dices. En cuanto tenga más información al respecto te avisaré.
-Brino

Adelante, Brino, pon a Ronaldinho en la alineación. Ho entrado y sigue igual con las misiones nuevas y sin acabar la partida.

Hola, @Fearghas:
Pues sinceramente, ahora mismo hemos podido reproducir el fallo que nos dices de las misiones diarias, y ya está reportado a nuestros programadores. Lo están revisando y lo tendrán solucionado lo antes posible.
¿Puedes confirmar si ahora ves a Ronaldinho en tu alineación?
-Brino
Al menos el fallo lo habéis encontrado, a ver si hay una pronta solucion.
Respecto a Ronaldinho, no está ni en la alineación ni en la colección.
No sé si puedes restaurar mi cuenta o reiniciar de alguna manera.
2
Flip Football / Re: Bugs & Technical Issues
« Last post by pieter on November 23, 2017, 04:46:18 PM »
Yes Brino, having the same issue on iOS device.
3
Fantasy Manager Football / Re: General Questions
« Last post by Txaston on November 23, 2017, 03:26:23 PM »
Realmente no tienes ningún beneficio y tienes razón que es mejor quedarse en Platino y así poder disputar las Superligas con rivales menos fuertes. Es el sinsentido de las superligas, que si hay pocos usuarios en Diamond, van a ser muy fuertes y no tienes opción de ganar la Superliga. En cambio, te quedas en Platino y puedes ganar. Creo que van a tener que hacer algo respecto a ello porque va en contra de su modelo de negocio.

Jordi, si que se pueden conseguir los 1000 partidos. Te costara unas dos semanas jugando partidos unicos todo el rato.


Se pueden conseguir, pero eso no tiene sentido !!  >:(
Por lo menos tendrian que tener en cuenta los partidos de torneos !!!

Y que beneficios vas a tener, Lutxo, por pasar en Diamond ??
 ???
Nada...solo tendras que comprar tus jugadores de nuevo...
Asi que yo, los 1000 partidos de torneos, les tengo...y desde mucho tiempo  ;)
No hare partidos unicos...y si no paso a la planeta diamond, aun mejor !
 ;D
4
NBA General Manager / Re: Bugs & Technical issues
« Last post by showtime24 on November 23, 2017, 03:19:07 PM »
hey there sir mamba,
just noticed that the holloween event option is already gone. i know u explained it already that it caused lagging when theres more competition option at the same time, but it just finished recently so i wasnt able to collect it yet. can you put it back after the current "the process" competition so at least players who are yet to collect the reward can still get it without having to deal with the lagging issue? just my suggestion.... tnx...



I can add the prize for that competition whenever you want. Could you just send me your ID?

Regards,
hey there sir mamba,
sorry for my late reply i was out of town for a few days so i wasnt able to play and even check for the latest posts here in the forum... thanks for taking your time doing this, and if i may ask, can you also add my reward for the process tournament, coz when i played earlier, i noticed it was already removed.. i wasnt able to play this past few days so i wasnt able to collect it myself... tnx again...
ID: 1:7356322 fancode: 1x4euwyzHK

Hey there,

Both prizes added to your account.

Best regards,

just got it sir mamba... just in time for the black friday tournament... now i can go all out for this one.. thanks alot... your the best....
5
NBA General Manager / Re: Your Questions, Our Answers
« Last post by THE WHITE MAMBA on November 23, 2017, 03:10:22 PM »
Hello,

if I changed the planet I will lose all of my stored powerups from my previous planet or not?

Thx for reply.

Hey there!

No, you will keep the power-ups and everything you have.

Regards,
6
NBA General Manager / Re: THE PROCESS COMPETITION TOP 100
« Last post by THE WHITE MAMBA on November 23, 2017, 03:09:22 PM »
1. when will the "Basketball Network" Top 100 be online?
2. why aren't we able to see the Rankings WHILE we Play?

Hey there!

1. We will have it posted tomorrow, sorry for the delay but I´m not in the office since last week and I cannot take the rankings while I´m out.

2. We are working on it ;)

Regards,
7
NBA General Manager / Re: Suggestions
« Last post by THE WHITE MAMBA on November 23, 2017, 03:08:05 PM »
Suggestions:

- Show ranking WHILE a competition (for example Basketball Network) is ongoing
- enable chatting in a LEAGUE or in GENERAL
- Show which Country Users are from
- Extend the Profile function (Age, Country, Profile pic,...)

Thanks for the suggestions. I can tell you that we are getting ready the global rankings and some other rankings (cannot give a date of release already).

About the other suggestions, we will think about it, but they are not in the main list of new features right now.

Best regards,
8
Flip Football / Re: Bugs & Technical Issues
« Last post by HCH on November 23, 2017, 03:06:52 PM »
I am experiencing the same problem.
Tried to delete and re-install, but the same issue arises.
9
NBA General Manager / Re: Suggestions
« Last post by THE WHITE MAMBA on November 23, 2017, 03:05:11 PM »
Hello there!

1. Since you're getting the new season ready, with all those super teams it'd be great to be able to vote for the player we'd like to see on the background (or choose among different ones).
2. Also, it'd be more fun to randomize players in the weekly tournament once in All-Star. Cause it's extremely boring to play against the same players until the next planet comes out (and unfair to some players I guess...)

Thanks again for making this app even better than it is already!

I agree!

Hey there,

We are getting ready a new gameplay mode for the release of the World of Fame Planet, and it takes some kind of that idea (cannot say more about it for the moment ;) ).

Thanks for the suggestion and for the support.

Regards,
10
NBA General Manager / Re: Bugs & Technical issues
« Last post by THE WHITE MAMBA on November 23, 2017, 03:02:40 PM »
The new function surveys/quick surveys still show “there is not avalaible surveys”.

Hey there,

We are experiencing some issues with the surveys as they are not adding the coins for doing them to the accounts, so they will be down till we fixed along with TapResearch (this issue comes from their end).

Sorry for the inconvenience.

Regards,
Pages: [1] 2 3 ... 10
From The Bench Games

You can contact our customer service here, remind to always enclose your account's details when submitting a request.