Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Bugs & Technical Issues  (Read 511336 times)

Ticoti

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
Re: Bugs & Technical Issues
« Reply #8265 on: December 07, 2017, 11:37:31 AM »
Ahora ya estan.

Ticoti

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #8266 on: December 07, 2017, 12:40:03 PM »
Faltan los del Sevilla, al menos Kjaer no esta actualizado.

Ticoti

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #8267 on: December 08, 2017, 11:20:09 AM »
Sigue sin actualizarse el valor de los jugadores del Sevilla del partido de Champions del miercoles, Maribor-Sevilla.... Y como consecuencia de ello teneis a un jugador, Ganso, en venta directa por monedas con una valoracion de 0 puntos.

Stevensjuve

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #8268 on: December 10, 2017, 01:53:10 PM »
My game had not allowed me to watch videos to half the improvement time of players for months now. Also, Barcelona players are still greyed out in my game.
User code is 1:240757
Thanks
« Last Edit: December 12, 2017, 02:10:29 PM by Stevensjuve »

Ticoti

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #8269 on: December 12, 2017, 06:37:51 AM »
Buenas.

Han desaparecido los torneos especiales, en el juego del Real Madrid no hay ninguno y en el FM y él del Barcelona falta él torneo E-H.

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #8270 on: December 12, 2017, 02:09:59 PM »
Sigue sin actualizarse el valor de los jugadores del Sevilla del partido de Champions del miercoles, Maribor-Sevilla.... Y como consecuencia de ello teneis a un jugador, Ganso, en venta directa por monedas con una valoracion de 0 puntos.

Hola @Ticoti,
Siento el retraso en contestarte. Con el festivo el viernes y el finde después, otros errores en el juego de NBA, he estado super ocupado últimamente.
Ya debería estar todo arreglado con los puntos. Si no es así, no dudes en decírmelo y lo vemos.

Debería haberte salido un mensaje especial en la sección "Más > Mensajes" explicando que como se ha terminado la fase de Champions, se desactivaban esos torneos especiales. ¿Te llegó a salir?
-Brino
« Last Edit: December 12, 2017, 02:11:49 PM by Brino »
Brino
FTB Moderator
- Live Sports in First Person -

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #8271 on: December 12, 2017, 02:12:45 PM »
My game had not allowed me to watch videos to half the improvement time of players for months now. Also, Barcelona players are still greyed out in my game.
Thanks

Hey @Stevensjuve,

Sorry for the inconvenience. Can you please clarify which game you're playing? If you're not playing Barcelona Fantasy Manager, the reason they're grayed out is because the club FC Barcelona requested they only appear with their images in their own FCB game.

Please let me know,
-Brino
Brino
FTB Moderator

Ticoti

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #8272 on: December 12, 2017, 03:52:06 PM »

Hola @Ticoti,
Siento el retraso en contestarte. Con el festivo el viernes y el finde después, otros errores en el juego de NBA, he estado super ocupado últimamente.
Ya debería estar todo arreglado con los puntos. Si no es así, no dudes en decírmelo y lo vemos.

Debería haberte salido un mensaje especial en la sección "Más > Mensajes" explicando que como se ha terminado la fase de Champions, se desactivaban esos torneos especiales. ¿Te llegó a salir?
-Brino

No, no me llegó ningún mensaje, si me hubiese llegado no habría puesto nada aquí.

Stevensjuve

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #8273 on: December 12, 2017, 05:49:34 PM »
Thanks

Hey @Stevensjuve,

Sorry for the inconvenience. Can you please clarify which game you're playing? If you're not playing Barcelona Fantasy Manager, the reason they're grayed out is because the club FC Barcelona requested they only appear with their images in their own FCB game.

Please let me know,
-Brino

Hey Brino,

I’m playing the Juventus game. That makes sense then. Any idea on the videos to half the time of training though?

Cheers,
Steven

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #8274 on: December 13, 2017, 08:47:22 AM »

Hola @Ticoti,

-Brino

No, no me llegó ningún mensaje, si me hubiese llegado no habría puesto nada aquí.

Te entiendo, es que a veces hay usuarios que no lo ven porque no lo miran, y por eso te lo pregunté.
Lo que pasó era eso, que terminó la fase de Champions y por eso se desactivó, pero si ya habías empezado el torneo, no se debería haber quitado de tu cuenta, y debería dejarte completarlo. Si no lo has empezado, si quita hasta la próxima vez que se active.
Si tienes otras preguntas me lo dices.
-Brino
Brino
FTB Moderator

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #8275 on: December 13, 2017, 08:48:16 AM »
Thanks

Hey @Stevensjuve,

Please let me know,
-Brino

Hey Brino,

I’m playing the Juventus game. That makes sense then. Any idea on the videos to half the time of training though?

Cheers,
Steven

Hey Steven,
Thanks for confirming. I imagined you were playing Juventus with your user name, but wanted to be sure. I'm going to check into this with the team and I'll let you know as soon as possible.
-Brino
Brino
FTB Moderator

Stevensjuve

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #8276 on: December 13, 2017, 09:51:24 AM »
Thanks

Hey @Stevensjuve,

Please let me know,
-Brino

Hey Brino,

Cheers,
Steven

Hey Steven,
Thanks for confirming. I imagined you were playing Juventus with your user name, but wanted to be sure. I'm going to check into this with the team and I'll let you know as soon as possible.
-Brino

Cheers Brino,
Much appreciated

Ticoti

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #8277 on: December 13, 2017, 11:05:54 AM »
Buenas, en el juego del Barcelona no se han actualizado los partidos de ayer de Chelsea y B.Monchenglabah

andr66rus

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #8278 on: December 14, 2017, 03:43:37 AM »

dear organizers! I ask you to explain one thing .. I took advantage of a special offer in barcelona .. I got, including, a level 20 maradona. but the fact is that I already had a maradona level 59, which was on improvement, and would reach level 60 in 2 days .. the new maradona unified with the existing one, and became level 60, and remained on improvement for the same 2 days. in my opinion. It would be fair to replace the new player with another, of equal value, and the one that improved-leave unchanged. I hope for your understanding and solution of the issue

name manager- Andrey Putintsev
ID 1:664732
1xqwxcfjrs

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #8279 on: December 14, 2017, 10:08:08 AM »
Buenas, en el juego del Barcelona no se han actualizado los partidos de ayer de Chelsea y B.Monchenglabah

Hola, @Ticoti:
¿Te refieres a Chelsea- Huddersfield Town? Ese partido debería estar puntuado. ¿Te sigue saliendo mal?
-Brino
Brino
FTB Moderator

From The Bench Games

You can contact our customer service here, remind to always enclose your account's details when submitting a request.