Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Superleague - Fantasy Manager  (Read 22480 times)

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
Re: Superleague - Fantasy Manager
« Reply #15 on: April 07, 2016, 09:11:13 AM »
Thanks Brino! Next time i encounter it I will make a screenshot and send you the pm.

Ok sounds good!
Thanks!
-Brino
Brino
FTB Moderator
- Live Sports in First Person -

raquelmadalena

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #16 on: May 27, 2016, 06:50:32 PM »
I can't access the Superleague, I waited untill today to see if it would appear but it hasn't.
The game is FC Porto Fantasy Manager
ID 1:140615

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #17 on: May 30, 2016, 10:59:48 AM »
I can't access the Superleague, I waited untill today to see if it would appear but it hasn't.
The game is FC Porto Fantasy Manager
ID 1:140615

Hi raquelmadalena,
Sorry for that - this should be resolved now.
Please let me know if you still aren't able to see it.
-Brino
Brino
FTB Moderator

Venables2

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #18 on: May 30, 2016, 08:19:37 PM »
Hola Brino

Nunca había jugado tantos partidos en una superliga como con ésta y me he encontrado con lo siguiente. Cada 100, 200, 300, etc. victorias (no necesariamente consecutivas) he obtenido puntos extra. Cada vez más hasta las 900 victorias. Al llegar a las 1000 victorias no recibí puntos extra. Pensé que podría ser como volver a poner el contador a 0 y que a las 1100 me darían los mismos puntos que con 100, pero he pasado de largo ese número de victorias y no he recibido puntos extra desde las 900 victorias. Ahora sólo recibo los puntos habituales por victorias consecutivas.

No sé si es un problema con mi usuario, o si es un fallo del juego, o porque los programadores decidieron que fuera así.

Mi ID, por si lo necesitas, es 1:414300

Gracias

Duganoa

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #19 on: May 30, 2016, 09:50:45 PM »
Hola Brino

Nunca había jugado tantos partidos en una superliga como con ésta y me he encontrado con lo siguiente. Cada 100, 200, 300, etc. victorias (no necesariamente consecutivas) he obtenido puntos extra. Cada vez más hasta las 900 victorias. Al llegar a las 1000 victorias no recibí puntos extra. Pensé que podría ser como volver a poner el contador a 0 y que a las 1100 me darían los mismos puntos que con 100, pero he pasado de largo ese número de victorias y no he recibido puntos extra desde las 900 victorias. Ahora sólo recibo los puntos habituales por victorias consecutivas.

No sé si es un problema con mi usuario, o si es un fallo del juego, o porque los programadores decidieron que fuera así.

Buenas!!

Comentarte que esto es así, a partir de 1000 solo te vuelven a dar cada 1000, es decir cuando hagas 2000 te darán otra vez puntos, animo y que consigas el mayor premio posible.

Un saludo.

Gracias

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #20 on: May 31, 2016, 08:15:59 AM »
Hola Brino

Gracias

Hola Venables2:

Lo que ha comentado Duganoa es correcto - que luego, cada 1.000 puntos recibirás más puntos extra.
Si tienes otras preguntas, me lo dices.

-Brino
Brino
FTB Moderator

Venables2

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #21 on: May 31, 2016, 11:34:15 AM »
Muchas gracias por las respuestas, Duganoa y Brino! Las 2000 victorias me quedan aún lejos, sobretodo ahora que los rivales tienen mayores puntuaciones.

Por curiosidad Duganoa, cuál es tu equipo? Igual estamos ahí peleando :)

Duganoa

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #22 on: May 31, 2016, 03:39:48 PM »
Muchas gracias por las respuestas, Duganoa y Brino! Las 2000 victorias me quedan aún lejos, sobretodo ahora que los rivales tienen mayores puntuaciones.

Por curiosidad Duganoa, cuál es tu equipo? Igual estamos ahí peleando :)

Buenas Venables, esta Superliga estoy muy lejos, actualmente tengo al PAOK y mi nombre de manager es Ruben Martin, estaré sobre el 30, pero en la siguiente pelearemos seguro.

Un saludo, de nada por la respuesta y espero consigas el mejor puesto posible!!

Venables2

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #23 on: May 31, 2016, 08:56:21 PM »
Buenas Venables, esta Superliga estoy muy lejos, actualmente tengo al PAOK y mi nombre de manager es Ruben Martin, estaré sobre el 30, pero en la siguiente pelearemos seguro.

Qué sorpresa! Hace varias superligas que me fijo en tu equipo. Tienes un equipo muy fuerte! Mi nombre de manager es Terry Venables. Normalmente peleo por ser 50º, pero en esta superliga voy 4º.

Por cierto, mi código de fan es 1xkPnwmHp7.

Ánimo en esta superliga y mejor suerte en la próxima!

Duganoa

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #24 on: May 31, 2016, 10:22:31 PM »

Qué sorpresa! Hace varias superligas que me fijo en tu equipo. Tienes un equipo muy fuerte! Mi nombre de manager es Terry Venables. Normalmente peleo por ser 50º, pero en esta superliga voy 4º.

Por cierto, mi código de fan es 1xkPnwmHp7.

Ánimo en esta superliga y mejor suerte en la próxima!

Conozco tu equipo, te he visto en las superligas, tienes equipo para quedar en prácticamente todas entre los 10 primeros, yo he ganado 3 superligas, es tiempo, gastar coins y tener buena plantilla en esa Superliga para jugar, los amigos de facebook te echan una mano a ganar partidos que puedes tener perdidos, y todo suma! Mucho ánimo, lucha por quedar entre los 10 primeros, en la siguiente luchare por estar entre los 10 yo también!!

Un saludo!!

Pierrot976

• Newbie
  • *
  • Fan Zone: 1xyTHDCKop ID: 1:121248
    • View Profile
« Reply #25 on: June 01, 2016, 11:20:55 AM »
Hi
I play machester city football manager and i just have lost against "Mark s hampson"
He has a lot of old legend in his team it s not cool :'( :'(
Could you do something please because hé is winning the superleague
Thx

vitinho

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #26 on: June 03, 2016, 12:06:50 AM »
good evening
I come show my dissatisfaction with the superleague of this week at FC Porto fantasy .
first the superleague was announced last week and yet only started on Monday.
after I warned your system that superleague was bugs in the standings asked me print that was promptly sent and until now not been answered.
finished the same I ask a publication of the classification and respective points of the users in order to obtain transparency of the application that has left much to be desired .
I leave here also two prints of bad bugs which I refer , which has been recurrent . Given this so I can be angry .
https://gyazo.com/2883209359c84e37aad7f891376dcd5b

https://gyazo.com/095958361276fca772c9a0a221c7f60fa

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #27 on: June 08, 2016, 10:29:45 AM »
Hi
I play machester city football manager and i just have lost against "Mark s hampson"
He has a lot of old legend in his team it s not cool :'( :'(
Could you do something please because hé is winning the superleague
Thx

Hi Pierrot976,
Unfortunately that game isn't yet at 6.10/6.20 for both Android and iOS.
As soon as it is, those players will be updated.
-Brino
Brino
FTB Moderator

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #28 on: June 08, 2016, 10:33:17 AM »
good evening
I come show my dissatisfaction with the superleague of this week at FC Porto fantasy .
first the superleague was announced last week and yet only started on Monday.
after I warned your system that superleague was bugs in the standings asked me print that was promptly sent and until now not been answered.
finished the same I ask a publication of the classification and respective points of the users in order to obtain transparency of the application that has left much to be desired .
I leave here also two prints of bad bugs which I refer , which has been recurrent . Given this so I can be angry .
https://gyazo.com/2883209359c84e37aad7f891376dcd5b

https://gyazo.com/095958361276fca772c9a0a221c7f60fa

Hi vitinho,
Where did you warn us about this issue? If you wrote to us in our Support platform from within the game, please note that the automatic message you would have received stated that our office was closed from June 1-6 due to local holidays. It wasn't possible for us to reply during that time. I'm not trying to get up-to-date on everything that hasn't been looked into during that time but it all takes time. I can assure you that we will get to it as soon as possible.

We also can't automatically publish the ranking of the superleague within 1 day, it's something that our development team needs to look into to see if we can find a more automatic and easy way to do it. I, personally, cannot go into all games and check the ranking every 10 minutes, or every hour as I have a lot of work, therefore we'd need to find another, easier - and more automatic way of doing it.

We're keeping that in mind and hopefully we can find a way soon. The issue with the position 0 in the image you sent me (the other image isn't available), is being looked into. We hope to have it resolved soon.

-Brino
Brino
FTB Moderator

vitinho

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #29 on: June 08, 2016, 04:07:13 PM »
Hi Brino,
I informed through support of assistance within the game, asked me print and long gone eight days without response.
I have not yet got the prize , nor will I raise because not conform with my classification . The superleague had these errors that no one corrected so far , hence I ask the publication of the classification with the respective points.
I think it should be more fair to the players because in these recent times have been very dissatisfied with the application .

From The Bench Games

You can contact our customer service here, remind to always enclose your account's details when submitting a request.