Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Superleague - Fantasy Manager  (Read 22478 times)

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
Re: Superleague - Fantasy Manager
« Reply #30 on: June 09, 2016, 10:04:13 AM »
Hi Brino,
I informed through support of assistance within the game, asked me print and long gone eight days without response.
I have not yet got the prize , nor will I raise because not conform with my classification . The superleague had these errors that no one corrected so far , hence I ask the publication of the classification with the respective points.
I think it should be more fair to the players because in these recent times have been very dissatisfied with the application .

Hi vitinho,
Ok - Our support team is very delayed with being out of the office from June 1-6 for local holidays. Please give them more time and they will reply. They're almost up-to-date and should be responding to you soon.
-Brino
Brino
FTB Moderator
- Live Sports in First Person -

Duganoa

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #31 on: June 20, 2016, 12:01:12 PM »
Hola Brino;

He estado jugando a una Superliga que el premio era una camiseta firmada, de repente ha desaparecido, que ha sucedido? He gastado equipamientos y energía en ella? Se va a reponer?

Muchas gracias.

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #32 on: June 20, 2016, 12:11:51 PM »
Hola Brino;

He estado jugando a una Superliga que el premio era una camiseta firmada, de repente ha desaparecido, que ha sucedido? He gastado equipamientos y energía en ella? Se va a reponer?

Muchas gracias.

Hola, Duganoa:
Ya debería estar en marcha de nuevo. Se ha quitado por error pero ya está resuelto ;)
-Brino
Brino
FTB Moderator

ugri21

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #33 on: June 21, 2016, 09:07:52 AM »
Hi Brino,

I have the same problem as a few weeks ago. I have much more points then my opponent and randomly loosing games. I have many screenshots now. Im playing the Android Fantasy Manager standard game. My id is 1:487078 fan code: 1xvZ4tL2Y2 manager name: Gabor Ugrai
It is not fun this way, i keep losing random games after 60-70games win in a row and this way never get to rank B+ as i should. Please solve this and compensate somehow.
Thanks
Gabor
FM16: 1xvZ4tL2Y2

FenerFlame

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #34 on: June 21, 2016, 08:13:59 PM »
When will the next Fenerbahce fantasy Manager 2016 Superleague for the Fenerbahce Kit? I want to prepare for it i need the exact Date and time :)

Thank you!

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #35 on: June 22, 2016, 02:12:07 PM »
Hi Brino,

I have the same problem as a few weeks ago. I have much more points then my opponent and randomly loosing games. I have many screenshots now. Im playing the Android Fantasy Manager standard game. My id is 1:487078 fan code: 1xvZ4tL2Y2 manager name: Gabor Ugrai
It is not fun this way, i keep losing random games after 60-70games win in a row and this way never get to rank B+ as i should. Please solve this and compensate somehow.
Thanks
Gabor

Hi Gabor,
This is something that may others have asked me as well. Please keep in mind that it is possible to lose against teams with a lower value just like it is in real life. It shouldn't happen often but it can happen. Do you have any screenshots that I could check into, of the results that shows your team value and the opponents' value?
-Brino
Brino
FTB Moderator

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #36 on: June 22, 2016, 02:12:58 PM »
When will the next Fenerbahce fantasy Manager 2016 Superleague for the Fenerbahce Kit? I want to prepare for it i need the exact Date and time :)

Thank you!

Hi FenerFlame,
Unfortunately I don't know the exact date and time but I can try to find out for you.
Just give me some time and I'll let you know.
-Brino

*** Update ***
The next Superleague in Fenerbahce Fantasy Manager 2016 will be next Thursday (June 30) at 12PM
-Brino
« Last Edit: June 22, 2016, 02:23:28 PM by Brino »
Brino
FTB Moderator

ugri21

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #37 on: June 22, 2016, 03:55:27 PM »
Hi Brino,

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
This is something that may others have asked me as well. Please keep in mind that it is possible to lose against teams with a lower value just like it is in real life. It shouldn't happen often but it can happen. Do you have any screenshots that I could check into, of the results that shows your team value and the opponents' value?
-Brino

HI Brino,

I do indeed have screenshots available. Can you send me in pm an email so I can send you the screenshots?

Thanks
Gabor

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #38 on: June 23, 2016, 12:24:56 PM »
Hi Brino,

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
-Brino

HI Brino,

I do indeed have screenshots available. Can you send me in pm an email so I can send you the screenshots?

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
It's probably easier if you send them to us in Support from the game in "More - Support". Could you do that? Let me know.
-Brino
Brino
FTB Moderator

Duganoa

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #39 on: June 24, 2016, 01:37:45 PM »
Buenos días Brino;

Ya hemos hablado por mp, y estoy con Gabor, es cierto y se puede entender por darle más realismo o como queráis llamarlo que empates o pierdas con algún rival, pero no es lógico ni que sea con tanta frecuencia, ni con rivales con tanto value menos, es más yo he jugado con rivales en los que no me ha dado la opción de utilizar ningún jugador de amigos de Facebook, es decir que el propio juego lo da con que debería de ganar y he perdido, la verdad es que era mucho más realista antes, además para que si no el puntuaje de jugadores y demás si un rival con 5000 puntos menos te gana, y tú no juegues con uno de tu mismo puntuaje o de poco más, pierdes siempre, la verdad es que me gustaba muchísimo más antes, y seguro que si preguntas a los usuarios dirán lo mismo, ahora ya no hay legend antiguas y encima las nuevas que habéis sacado no las sacáis al mercado, creando una cierta diacriminacion a los usuarios con leyendas antiguas, como es mi caso, me he quedado con un Cantona inútil cuando tenía 395 puntos de media, y quiero a Garrincha o a Bobby Moore y no salen a la venta nunca, creo que deberías volver al tipo de antes en las victorias, todos los equipos estamos muy similares, y sacar a la venta las leyendas nuevas para luchar todos por igual, que es al final lo que intentasteis cuando eliminasteis las antiguas, es mi opinión, pero lo de la Superliga, por favor, ponerlo como antes, se quitan las ganas de jugar para conseguir solo rachas de 30 victorias.

Un saludo, y gracias por tu atención Brino.

ugri21

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #40 on: June 27, 2016, 08:28:41 AM »
Hi Brino,

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
-Brino

HI Brino,

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
It's probably easier if you send them to us in Support from the game in "More - Support". Could you do that? Let me know.
-Brino

HI Brino,

I have just sent a message.

Thanks
Gabor

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #41 on: June 27, 2016, 10:28:53 AM »
Buenos días Brino;

Ya hemos hablado por mp, y estoy con Gabor, es cierto y se puede entender por darle más realismo o como queráis llamarlo que empates o pierdas con algún rival, pero no es lógico ni que sea con tanta frecuencia, ni con rivales con tanto value menos, es más yo he jugado con rivales en los que no me ha dado la opción de utilizar ningún jugador de amigos de Facebook, es decir que el propio juego lo da con que debería de ganar y he perdido, la verdad es que era mucho más realista antes, además para que si no el puntuaje de jugadores y demás si un rival con 5000 puntos menos te gana, y tú no juegues con uno de tu mismo puntuaje o de poco más, pierdes siempre, la verdad es que me gustaba muchísimo más antes, y seguro que si preguntas a los usuarios dirán lo mismo, ahora ya no hay legend antiguas y encima las nuevas que habéis sacado no las sacáis al mercado, creando una cierta diacriminacion a los usuarios con leyendas antiguas, como es mi caso, me he quedado con un Cantona inútil cuando tenía 395 puntos de media, y quiero a Garrincha o a Bobby Moore y no salen a la venta nunca, creo que deberías volver al tipo de antes en las victorias, todos los equipos estamos muy similares, y sacar a la venta las leyendas nuevas para luchar todos por igual, que es al final lo que intentasteis cuando eliminasteis las antiguas, es mi opinión, pero lo de la Superliga, por favor, ponerlo como antes, se quitan las ganas de jugar para conseguir solo rachas de 30 victorias.

Un saludo, y gracias por tu atención Brino.

Hola Duganoa:
Te entiendo y espero que el juego pueda volver a ser un juego divertido para todos, de verdad.
Yo pasaré tus comentarios al equipo correspondiente para que los tenga en cuenta para las próximas versiones. Estoy de acuerdo que los partidos perdidos no deberían pasar con mucha frecuencia aunque sí es posible que pasen. Por eso pido siempre que me enviéis capturas para que podamos analizar los resultados.
Si tenéis otras preguntas, ya sabéis que estoy aquí.
-Brino
Brino
FTB Moderator

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #42 on: June 27, 2016, 10:29:46 AM »
Hi Brino,

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
-Brino

HI Brino,

Thanks
Gabor

Hi Gabor,
-Brino

HI Brino,

I have just sent a message.

Thanks
Gabor

Ok thanks, Gabor.
Can you please send me the Ticket # so we can find it directly?
-Brino
Brino
FTB Moderator

Patriot4711

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #43 on: July 01, 2016, 03:49:38 PM »
Hello,
I'm currently playing the tournament BvB Fantasy Manager. Please check the user from the first place. I stand on the second place (in 2 days 56,000 points) and have been more than 2000 games not seen who is in first place. There is a User "Basti" there stands in its place a 0. Please check that.
Thanks

Id: 1x bZf13VRm
User: Patriot

lainte

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #44 on: July 01, 2016, 07:37:09 PM »
Hi Brino,
Could you explain me why a player has a rank of "0" in PSG FM?

This is always the same player in the different superleagues.

I wish more transparency.

Thanks.
PSG FM 18
1:77939

From The Bench Games

You can contact our customer service here, remind to always enclose your account's details when submitting a request.