Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: General Questions  (Read 36875 times)

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
Re: General Questions
« Reply #630 on: January 31, 2018, 11:52:11 AM »
Buenas...

Hace un tiempo pregunte en el foro sobre porque no salian jugadores leyenda a la venta en el juego del Barcelona y se me respondio que era porque el propio club (el FC Barcelona) lo habia dispuesto asi.

Y hoy me encuentro con que un equipo de mi Liga tiene varios de esos jugadores Leyenda (Maldini, Maradona, etc) e incluso 2 de ellos los ha adquirido entre ayer y hoy cuando a mi sigue sin salirme ninguno en el mercado de monedas.

Como es posible que el pueda tenerlos?

Hola, @Ticoti:
Los leyendas no pueden salir en las subastas o la compra directa por petición del club.
Sí, podemos añadirlos nosotros en las ofertas especiales que se pueden comprar por dinero real.
Si tienes más preguntas, no dudes en decírmelo.
-Brino

Ya me imaginaba que seria algo de eso, gracias por contestarme.

De nada!
Brino
FTB Moderator
- Live Sports in First Person -

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #631 on: January 31, 2018, 11:52:22 AM »
Hello brino ,

psg ranking does not work?

Hi @Ratatosk,
I see what you mean. It's not that it doesn't work, it's that when I copied it, it hadn't updated yet.
I've added the updated one for PSG now. I'll update the rest, as usual, tomorrow morning.
-Brino

Thanks !

You're welcome!
Brino
FTB Moderator

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #632 on: January 31, 2018, 11:52:54 AM »
Hello, Brino! why the recharge of energy by 100 points in all games costs 15 coins, and in Benfica - 40 coins?

Hey @andr66rus,
I'm actually not sure about that. I'll check into it with the team to find out what's going on.
-Brino
Brino
FTB Moderator

andr66rus

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #633 on: January 31, 2018, 05:29:09 PM »
Hello, Brino! why the recharge of energy by 100 points in all games costs 15 coins, and in Benfica - 40 coins?

Hey @andr66rus,
I'm actually not sure about that. I'll check into it with the team to find out what's going on.
-Brino

Well .. now in all games the cost of energy drink has become 40 coins .. in my opinion, it's wrong to change the value during the Super League .. how now to catch up ??? someone scored points, paying 15 coins. change the cost before the start.

meseriasu

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #634 on: January 31, 2018, 05:31:06 PM »
Helllo Brino!
Same problem for me.

Hey @andr66rus,
-Brino

Well .. now in all games the cost of energy drink has become 40 coins .. in my opinion, it's wrong to change the value during the Super League .. how now to catch up ??? someone scored points, paying 15 coins. change the cost before the start.

Brino

• FTB Moderator
  • Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
    • From the Bench Games
« Reply #635 on: February 01, 2018, 07:24:03 AM »
Hi everyone,
Throughout the day today, I'll reply to any unanswered messages directly in our new forum:
https://fromthebench.zendesk.com/hc/en-us/community/topics
Thanks for your patience,
-Brino
Brino
FTB Moderator

From The Bench Games

You can contact our customer service here, remind to always enclose your account's details when submitting a request.