Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Bugs & Technical Issues  (Read 378844 times)

Brino

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
Re: Bugs & Technical Issues
« Reply #7755 on: May 15, 2017, 09:49:51 AM »
Hola, Brino,
He pujado por Courtois y mi puja no fue superada. El dinero ha desaparecido pero el jugador no lo tengo.
Podéis resolverlo?
Gracias!

Hola, Rrv44:
¿Podrías enviarme tu ID de usuario y confirmar el nombre del juego?
Gracias!
-Brino

Fantasy Manager Football 2017
ID 1:155683

Gracias - ya he encontrado la puja fallada y ahora Courtois se encuentra como jugador plata.

Estamos investigando lo de los vídeos. En cuanto tenga más información os diré algo.

-Brino

Hola, Brino.
Otro bug: tengo 49/50 jugadores. Sin embargo, he intentado comprar uno nuevo y me dice que no puedo porque he superado el máximo de 30...
Eso aparte, siguen sin funcionar los vídeos de recargar energía. Así, es imposible competir con rivales que sí disponen de ellos.

Gracias!

Hola, Brino.. He subido a nivel Oro. Sigue el problema de los jugadores, teniendo 49 de 50, mismo mensaje de que tengo ya 30... Cuéntame cómo mejoro mi equipo, cómo recupero las posibilidades de fichar que he perdido, etc....

Hola, Rrv44:
Hmm, me parece raro porque puedo confirmar que solo tienes 49 jugadores pero tienes 50 slots.
Debería dejarte fichar un jugador. ¿Podrías decirme quién era el jugador al que querías fichar cuando te salió ese mensaje, o te pasa con todos?
-Brino
Brino
FTB Moderator
- Live Sports in First Person -

mbhanderi

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #7756 on: May 16, 2017, 04:23:14 PM »
Hi,

I have the Liverpool fantasy manager game. I am currently in the 4th division and there is 1 player who has the Real Madrid logo next to his name.

Is this allowed?

Rrv44

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #7757 on: May 16, 2017, 06:59:43 PM »
Hola, Brino,
He pujado por Courtois y mi puja no fue superada. El dinero ha desaparecido pero el jugador no lo tengo.
Podéis resolverlo?
Gracias!

Hola, Rrv44:
¿Podrías enviarme tu ID de usuario y confirmar el nombre del juego?
Gracias!
-Brino

Fantasy Manager Football 2017
ID 1:155683

Gracias - ya he encontrado la puja fallada y ahora Courtois se encuentra como jugador plata.

Estamos investigando lo de los vídeos. En cuanto tenga más información os diré algo.

-Brino

Hola, Brino.
Otro bug: tengo 49/50 jugadores. Sin embargo, he intentado comprar uno nuevo y me dice que no puedo porque he superado el máximo de 30...
Eso aparte, siguen sin funcionar los vídeos de recargar energía. Así, es imposible competir con rivales que sí disponen de ellos.

Gracias!

Hola, Brino.. He subido a nivel Oro. Sigue el problema de los jugadores, teniendo 49 de 50, mismo mensaje de que tengo ya 30... Cuéntame cómo mejoro mi equipo, cómo recupero las posibilidades de fichar que he perdido, etc....

Hola, Rrv44:
Hmm, me parece raro porque puedo confirmar que solo tienes 49 jugadores pero tienes 50 slots.
Debería dejarte fichar un jugador. ¿Podrías decirme quién era el jugador al que querías fichar cuando te salió ese mensaje, o te pasa con todos?
-Brino
No recuerdo qué jugador fue. Después sí he podido fichar a Tiquinho. Presumo, por cierto, que es el último jugador que voy a poder fichar: con equipos que retan al mío hasta 10 veces al día (1.100.000 por equipo) y sin banco donde tener el dinero, es imposible acumularlo!!!! Por qué desapareció el banco? Y sobre todo... Cómo se prospera con este panorama?
Saludos,
Rrv44

Phike

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #7758 on: May 17, 2017, 07:06:54 AM »
How could it be that a opponent stil have 'road to russia' in their power ups?
Gold-2. Div.
It has not been possible to get for many many weeks

Are there some cheating here?

Hey Kelderkold,
Can you please send me that User's user name so I can check into his account?
-Brino

I fact all 3 teams with more point than i have, all 3 have bonus from way to russia! How can they have that?

I think they are fake players computer generated, another dtrange thing is when i play matches, there is several teams to choose among and a possibility to change all of them if i eant somebody else to play againts, but how could it be that it ids the same 40 teams i can choose among, and i can play againts 2 other team from my league but not the rest?
I played the same 2 teams 50 times and make update i the list 100 times but i never ser the fake teams.

And how can some fake teams have cruyff as a gold player from day 3 in gold life? He was not for sale the first week, i bought him 2 days ago, i think there are some cheating going on.

Hey Kelderkold,
Unfortunately without the user name it's hard for us to check into this.
We'll do our best to search for them without the User ID but it might take me longer to get you a reply.
-Brino

I send it in pm
Here they are again

Lucho and Shamali has the russian bonus

And Hidalgo and Shamali i can never find in matches only the others in my turnament

Te ne mando qualcuno anch'io via pm

Ok grazie, nemo740!
-Brino

You can add player XURXO to this list
Id: 1:344706
Fan code: 1xojri1ux
Game:FM2017

Brino

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #7759 on: May 17, 2017, 10:59:55 AM »
Hi,

I have the Liverpool fantasy manager game. I am currently in the 4th division and there is 1 player who has the Real Madrid logo next to his name.

Is this allowed?

Hi mbhanderi,
No, that shouldn't be possible. Can you please send me the user name of that user?
Regards,
-Brino
Brino
FTB Moderator

Brino

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #7760 on: May 17, 2017, 11:05:17 AM »
Hola, Rrv44:
Vale gracias por confirmar. Estamos mirando a ver porque te sale un error a veces cuando quieres fichar a un nuevo jugador. De nuevo tienes 49/50 jugadores. ¿Consigues fichar a un jugador nuevo ahora?

El banco se quitó porque al final no nos gustó la idea de quitaros cash cada vez que ingresabais en el banco. Queríamos quitarlo para que pudieras tener todo el dinero disponible y así no te quitamos el cash.

Sobre los retos, los otros usuarios pueden retarte, como tú también puedes retar a ellos. Lo que no debería pasar es que te reten varias veces por segundo o minuto ya que debería haber un descanso de 2 minutos cuando te reta un usuario.

Si tienes otras preguntas o dudas, me lo dices.

Un saludo,
-Brino
Brino
FTB Moderator

Brino

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #7761 on: May 17, 2017, 11:08:30 AM »
Hey Phike,

If this is about the Road to Russia power ups, I've already checked into this user's account and everything is correct. At that time he purchased a high number of that power up when it was available for purchase, and that's why he still has them. I did check his account and can see that his power ups were being reduced correctly after each match is played, so everything is correct in his account.
Please let me know if you have any further questions.

Regards,
-Brino
Brino
FTB Moderator

Phike

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #7762 on: May 17, 2017, 11:44:18 AM »
Hey Phike,

If this is about the Road to Russia power ups, I've already checked into this user's account and everything is correct. At that time he purchased a high number of that power up when it was available for purchase, and that's why he still has them. I did check his account and can see that his power ups were being reduced correctly after each match is played, so everything is correct in his account.

Regards,
-Brino
Thank you Brino for quick answer.
And sorry to the player that i doubt about his honesty.

Brino

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #7763 on: May 18, 2017, 09:23:27 AM »
Hey Phike,

Regards,
-Brino
Thank you Brino for quick answer.
And sorry to the player that i doubt about his honesty.

Hey Phike,
No problem at all. I can understand why you'd doubt it.
In this case all is ok and normal, but if you notice anything else that seems strange to you, just let me know and I'll check into it for you.
-Brino
Brino
FTB Moderator

mbhanderi

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #7764 on: May 18, 2017, 07:02:59 PM »
Hi,

Is this allowed?

Hi mbhanderi,
No, that shouldn't be possible. Can you please send me the user name of that user?
Regards,
-Brino

Clyde Goodenough

Brino

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #7765 on: May 19, 2017, 08:00:44 AM »
Hi,

Is this allowed?

Hi mbhanderi,
Regards,
-Brino

Clyde Goodenough

Thank you!
I've fixed that now.
-Brino
Brino
FTB Moderator

bjorn11

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #7766 on: May 19, 2017, 02:31:15 PM »
Anderlecht played yesterday but the players havent been updated
Juventus FM 15: 1xAmL1SaVm
FM Football 15: 1xGYcqeDws

Ginocoloog

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #7767 on: May 20, 2017, 09:28:35 PM »
Anderlecht played yesterday but the players havent been updated

on monday all players from all competition will be updated
ID: 1:132250
1xcw8BD6nX
FM17 version 7.31
IOS 10.3.2
Iphone 6

Bronze planet

Jordidestroy

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #7768 on: May 21, 2017, 09:00:30 AM »
Hola,estoy intentando fichar a Lemar en compras directas por 390 escudos.
A pesar de tener mas de 400 escudos,no me deja comprar.
Al dar a comprar me sale la imagen del entrenador diciendo que ya tengo 30 fichas,que es lo maximo.
Eso no es posible,ya que tengo 50 fichas y 49 jugadores.
Me lo podes solucionar y darme al jugador y vosotros mismo quitarme los escudos?
Gracias y un saludo,att.Jordi.

Jordidestroy
BVB fantasy manager 17
1:244581

Phike

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #7769 on: May 22, 2017, 06:23:55 AM »
Hi,

I'm wondering why some people are not moving upto the gold planet? For the second week in a row, the players (eg Xurxo) who finished in top 3 are not moving up. Since they have only legend players, it's impossible to beat them a go to the gold planet.

Thanks for your answer,

Philippe

From The Bench Games

You can contact our customer service here, remind to always enclose your account's details when submitting a request.